17 Eylül 2012 Pazartesi

Bankalara kötü tüketiciye iyi haber.


Tüketici Sorunları İl Hakem Heyeti Başkanı Nesih Tanrıverdi, AA muhabirine yaptığı açıklamada, heyet olarak 15 gün içerisinde, 393 dosyayı karara bağladıklarını ve bunlardan 323’ünün bankacılık hizmetleriyle ilgili yaşanan sorunlar olduğunu belirtti.

Bankacılıkla ilgili söz konusu başvuruların büyük bölümünün kredi kartı aidatı ve dosya masrafı ücretinin iadesiyle ilgili olduğunu aktaran Tanrıverdi, şöyle devam etti:

"Bunların dışında bankanın diğer kesintilerini de inceledik. Yaptığımız değerlendirmede kredi kartı aidatı ve dosya masrafı başta olmak üzere komisyon masrafı, ekspertiz ücreti, yüzde 2 yeniden yapılandırma kesintisi, ipotek kaldırma yazısı ücreti, kredi kullandırma ücreti, ipotek tesis ücreti, komisyon, ödeme talimatı poliçe ücreti, istihbarat ücreti, kredi tespit ücreti, KKDF tespit ücreti, bankacılık ve sigorta muameleleri vergisi ve yangın sigortası adı altında bankanın tüketiciden aldığı 15 ayrı ücret kaleminin geriye dönük 10 yıl iadesine karar verdik.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tatil aşkında Türkler 1. sırada.

Tatil aşkında dünyada birinci geldik.  Yazın tatil beldeleri dolup taşar.Bu sıcak atmosfer aşka yelken açmak isteyenler için en uyggun zam...